Rabatter deluxe

Häromdagen damp det ner ett kuvert i brevlådan. Innehållande en "du är nyinflyttad"-present. Det mina kära vänner har jag aldrig fått förr. Det var:
- En gratis grillad kyckling från ICA Karla Plan
- Rabatter på en frisör i Fältan
- Halva priset på en massagebehandling
- Gratis hämtning och leverans på tvättkompaniet i närheten
- 100:- rabatt på lidingö järn och färg(för det är ju ändå dit ut jag åker för färg..)
- Ett Happy Meal gratis om jag handlar två andra mål på MCDonalds.

Och några andra rabatter på närliggande affärer. Hur bra och välkomnande är inte detta? Så den 18nde då jag avslutar soppkuren och Jenny dimper ner i stan så blir det grillad kyckling a la Sanna. Perfekt att kunna bjuda min gäst på middag (som är gratis! No offence Jensan=) samt få äta det jag älskar mest första dagen med mat igen. THANKS!
Jag ska gå och klippa topparna och få RABATT, (precis som jag fixade på slingorna) och jag ska gå och få massage & fotmassage (ngt man aldrig unnar sig, för det är för dyrt) för halva priset. Delish!

Snacka om att jag gått från att vara slösa till att bli spara med rabattkuponger i bakfickan=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Visst är det fantastiskt! Jag fick välkomst-kuponger när jag skrev mig hos min pappa. Tyvärr var jag ju i Makedonien när de kom så jag inte kunde utnyttja dem... Kram

2010-02-07 @ 21:09:18
Postat av: Anonym

jag fick även en påse kanelbullar från ICA!

:)

2010-02-08 @ 10:33:01
URL: http://micela.freshmagazine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0