Spring is here...sorta

Det är inte längre mörkt när jag går till jobbet klockan sju! Det är inte heller längre svinkallt! Våren börjar besegra vintern och snart kan vi se snön försvinna och jag kan börja inhandla vårjackor,yay!

Läste om 24-åringen i Göteborg som oprovocerat blivit nedstucken och dött under helgen. Det gör mig så ledsen, då jag tänker att det kunde varit min lillebror och att det troligen är någons bror och son. Rent ut sagt för jävligt av de fyra killar (om de nu är skyldiga) som gjorde det, jag förstår faktiskt inte vad som händer med våldet i vårt lilla land?

Denna veckan ska jag prova på något nytt. Jag ska gå förbi en frisör som drop in och våga ta steget in och klippa topparna, sådär random. Har alltid bokat tid innan hos någon jag trott skulle ta hand om mina hårstrån. MEN! Nu är det dags att really leva on the edge haha, så vi får se hur det går! Allt för att liva upp sin vardag right?=)

Dags att börja jobba, have a lovely monday!

Ciao


Kommentarer
Postat av: annelie

Härligt att någon har lite förhoppningar om vår. Här är det fortfarande fullt med snö så det lär nog ta ett tag innan det töar bort. Kram

2010-02-15 @ 21:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0