Stockholm 3 mån!

Idag är det exakt 3 månader sedan jag började på Eniro och började mitt "nya" liv i Stockholm. Det har varit 3 härliga månader trots klagandet över kylan och vintern. Massa roliga utgångar (några väl överförfriskade=), trevliga öl/vinkvällar, span lite här och där, biobesök och promenader runt stan. Kunde inte blivit en bättre start på Stockholm-livet=) Nu får jag hoppas det fortsätter vara lika lovelish!

Hade en diskussion med E igårkväll och den resulterade i att jag inte kunde sova på typ hela natten, den blandat med hunger och huvudvärk( ja, jag ska börja äta nu=). Det var ingen uppmuntrande konversation men för att se det positivt så peppade den mig att ta tag i det och göra så att det inte blir som vi fruktar...Ska inte skriva kryptiskt men det är för personligt ämne kan jag känna och jag har lite svårt för att öppna mig för mycket...

Nåväl, pengahungrig som jag är samt för svag för att säga nej så kommer jag sitta och ringa runt till Stockholmsfamiljer ikväll igen och jaga kunder år företaget. Men det är fan sista gången, got damn it. Jag tycker inte om det och jag har inte pluggat 3,5 år för att arbeta med telemarketing. Så det så.

Imorn kommer J, ska bli himla skoj!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0