Stressande känsla

Kan ni också känna en stressande känsla i kroppen? Över att inte vara där man bör vara? Alltså inte att man är på fel planet,stad eller land utan att egentligen för att sitta här och nu så borde jag typ göra miljoner andra saker som egentligen är grymt oviktiga? Kan inte riktigt förklara...Kanske är det inte saker som måste göras men tankar som måste tänkas? Jag känner att när jag sitter här, borde jag gå än hit än dit, när jag sitter på lunchen borde jag gå än dit än hit men egentligen har jag inget utsatt mål...

Jättekonstig känsla men den finns där och låter mig inte redigt slappna av eller fokusera på det jag faktiskt ska göra...Kanske behöver jag bara en lång sovmorgon? Men jag får ju aldrig sova för oron i mig gör att jag vaknar titt som tätt...Jäkla stressande alltså =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men usch va jobbigt. Du borde ta en dag snart och bara hänga med dig själv och slappna av=)De här med att sova det gör jag fan inte heller. Hela veckan har det varit typ 4 timmars stress sömn.hoho



2010-02-18 @ 12:31:58
URL: http://missemli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0