Une petit histoire


J skickade denna video idag. Jag såg den för ett bra tag sedan men nu när hon påminde om den så kom jag ihåg hur underbart härlig den lilla flickan är, lovely story!

We are the world remake Den nya We are the world-videon släpptes under invigningen av OS. Bäst är att de låtit MJ vara kvar och sjunga sin del samt Celine Dion och Lil Wayne, Pink och Akons delar I think. Dock är jag lite tveksam till rapdelen... Judge for urself.

Min hyresvärd hade igår hängt en påse på min dörr. I påsen låg Michael Jacksons bok Moonwalker. Hon har ju säkert sett mina MJ-prylar i lyan när hon hämtat posten och då tänkt att jag skulle gilla boken, now how SWEET isnt that? Delish säger jag!

Idag ska jag träffa bror min som är på besök i staden samt hans nya tjej. Fun! Have a lovely weekend!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0