Vad jag är nöjd med denna vecka:

- börjat med extrajobbet, kalla mig engelskalärare=)

- varit på intervju och gjort personlighetstest (blev inget men jag ville faktiskt inte heller ha jobbet)

- Lyckats överleva -25 för att nu se 1 plus grad på termometern!

- Fått två vänner som bor i San Fran att upptäcka varandra och fått dem att hooka up, sorta. Kanske ska jag starta en datingservice?

- Äntligen lyckats få fem minuter så jag kan handla lite kläder och klippa barret, dvs idag. Första dagen utan obligations.

- Ordna in ett sällis på 10 pers på en het nattklubb på stureplan, vem har connections i gruppen om inte skåningen?=)

Ikväll blir det 30-års fest, FABOLUS!

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0