Waking up to OS, priceless

Onsdagmorgon och jag har så konstiga nätter. Två nätter i rad har jag vaknat nu och tänkt "damn nu ska jag gå upp vilken minut som helst", kollat telefon och upptäckt att hon är runt ett. Jaha, bara att försöka somna om...totalt lost vad gäller tiden. Sen vaknar jag med ett ryck vid halv sex och studsar upp precis som om jag försovit mig. Men inser ju ganska snabbt att jag är i god tid. Knäpp I know. Dock har man ju härlig underhållning nu på morgnarna i form av OS. Sverige 2 guld Norge 0 guld.
Gud har blivit svensk står det på löpet. Finally säger jag.

Idag kommer Jensan studsandes från Paris, funfunfunfun! Härliga dagar framför oss!

Dags att sätta igång med jobbet, mitt program var under maintenance ( sorta) så nu får jag bita tag i det!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0