3 månader and then finito.

Man ska inte tro allt man läser och hör, men är man gäst på Skavlan(whom I adore=) så tror jag på personen. Han(denna forskare) sa att vi människor har 3 månaders lycka. Där vi känner oss tillfredställda, då vi mår bra och njuter av livet. Men när de tre månader är över ja då dalar det lite. Går neråt ungefär sisådär 3 månader och sen går det uppåt igen. December var min tredje lyckomånad. För hur positiv och glatt inställd jag var till januari så känner jag hur vintermörkret är mörkare än det var i december. Hur kylan stör mig mer nu än innan. Hur jag hellre är själv än i big crowds. Tvärtemot hur jag var för bara några dagar sedan. Så tror ni teorin stämmer. Ska jag nu stänga in mig fram tills slutet av mars och sen krypa ut igen i världens bästa månad, april?...

Jag ska dock försöka motbevisa denna teorin, imorgon börja jag träna igen, träning ska ju ge lyckokänslor, right? Kanske det leder till att jag muntrar upp mig själv iaf lite grann....=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0