Chokladmumsbit

God morgon!
Kan bero på konsumtionen av alkohol igår som gör att jag sitter här in a state of happiness, att jag inte fått hjärnan att börja fungilera som vanligt MEN sitter här i min soffa och tittar runtomkring. Lägenheten är mysigt inredd av min kära mor, jag dricker RIKTIGT kaffe från kaffebryggaren och om några timmar ska jag ta mitt bakfulla self till bion för att se snabba cash. Lyssnar om och om och om igen på den här låten, asbra!

Igår var vi på bagpipers (som nu blivit min favvobar) och drack drinkar. Där jobbar världens snyggaste och sexigaste bartender. Man vill bara sätta tänderna i honom som den lilla chokladpralin han är. Tyvärr har inte hans och min relation utvecklats sen förra gångerna så kanske stannar det vid en chokladbit som jag får titta på men inte röra...On verra bien!

Nu ska jag fortsätta kryssa för kläder som ska beställas från HM och Elloskatalogerna!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0