Ekar

CSN vill ha mina pengar, Telenor vill ha mina pengar. Vad gör jag? Jag tar alla kronor jag har och lägger dem på drinkar på min favvobar där min favvobartender jobbar. Han gjorde Cosmopolitans, how could I resist spending that dough?
Nåväl, it was HELLA FUN igårkväll, tvåa fina fina tjejer i mitt sällskap och massa killar i ruljans förbi vårt bord men inga som var intressant nog att fastna en längre stund.

Har sett "Precious" på bio ikväll, läskig, skrämmande och lite av en realitycheck. Man kanske ibland ska vara glad att man är den man är och har det man har. Den sortens film var det.

När jag kom hem såg jag till att min lampa i fönstret åkte i golvet och jag spenderade ett bra tag på att städa efter mig. Det resulterade i att jag städade hela lägenheten, röjde undan och hade mig. Duktigt.

Nu återstår bara att ta steget och våga kolla kontot efter gårdagen. Men även om det ekar tomt så var det väl värt det, the night was fun fun fun!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

Heeeeeej söta du. Nu har jag internet igen!! U need to tell me all about the night out=) Puss på dig!!

2010-02-01 @ 00:28:55
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0