Fredag bliss

Okej so Im back, just a minor dal. I eftermiddags mådde jag riktigt dåligt, hade(tror jag) lite fever och ont i halsen. Men jag mår bra nu. I kicked förkylningens ass, I tell ya that much=)
Jag lyssnar ju på The Voice varje morgon och denna Haukka som snackar, han pratade om NYC och London. När han då säger "när jag var i London, eller när jag var i NYC" så låter han sådär sjukt stolt och kaxig precis som att, ni har ju inte varit där så vad vet ni, typ. Och då Sanna mådde dåligt, var sjukt trött och irriterad så varjag tvungen att maila denna Mr för att make him aware om att han låter lite löjlig, men jag berömde även hans show.

Fick svar idag innan:

"Sorry om jag gjorde dig avundsjuk"

Hahahahaha, jätteroligt tyckte jag att lilla dryga Haukka tog sig tid att svara på mitt mail=) Dock tog han det lite fel but het whatevs!

Back to popcornen, SATC och soffan, mysig fredagskväll, imorn ska jag fixa träningskort, sen blir det sushi och bio, AVATAR! Ima give it a shot=)

Man får göra vardagen roligare än den är, klagomail och popcorn!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0