Godisbutik online

Nu när jag övergett den där jäkla P Haukka och The Voice och nu igen lyssnar på Ado, fransk kanal, så är det som att gå in i en godisaffär. Massa ny fransk musik och den ena låten leder till femton andra av samma artist. har en lång lista över låtar som ska fixas hem ikväll, som(jag sa) att gå in i en godisaffär och plocka till sig de allra godaste bitarna! MUMS! Men först måste jag köpa några klädesplagg, enbart för kylans skull och sen....sen ska jag söka jobb...kanske....jo... men det ska jag!

Ciao

Kommentarer
Postat av: jenny

lovely pres. bild. Fran amsterdam peut-etre?

2010-01-13 @ 15:40:57
Postat av: Sanna

Nej, faktiskt från K-town! Micela som tagit den=)

2010-01-13 @ 17:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0