Grönsakssoppa deluxe

Det ser ut som om min inredningsdekoratör kommer till helgen. Nu ska det bli ordning på denna lägenhet, for shizzle. Now, ska jag ha svart bas eller vit bas i lägenheten? Det är den stora frågan jag kommer fundilera kring denna veckan. Sen är frågan om jag ska ha vinrött, grönt eller blått som kombofärg? Usch, jag har blivit en sådan som musketörerna inte tycker om, bara snackar inredning hahaha=) Yeah well, thats where I am in life=)

Jag såg på Ms blogg hennes te-skafferi. Jag blev så himla sugen att jag idag köpte te och honung, både för min förkylning och for the mums-faktor, det är ju himla gott=)

Nu ska jag göra grönsakssoppa till hela veckan, hellre matlådor och fylla på garderoben än att äta ute och behöva sälja paltorna...=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Heminredning är underbart! Kom över nån kväll så kan vi prata mattor, dekorationer och möbler!

2010-01-10 @ 14:48:45
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Erik

Te och honung är himla gott. Dricker jag ofta:) Och det där med heminredning är ju skitbra, eftersom det inte finns många (heterosexuella) män som är lika intresserade kan du ju sköta det! Med bravur!

2010-01-10 @ 16:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0