I keep the lists coming=)

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Aldrig blivit opererad
52. Piercing: Hål i öronen.
53. Tatueringen: Har ingen och kommer aldrig skaffa någon.
54. Bästa vän: Min första bästa vän hette Frida.
55. Sporten du spelade: Fotboll
56. Husdjur: Världens finaste vovve, Buster!
57. Vaccination du minns: Stelkramp, man är ju märkt för livet. Literally.
58. Konsert: Lena PH?
59. Förälskelse: John, grannen. Vi var gifta 12ggr och skilde oss egentligen aldrig sista gången....hmm
60. Alkohol du drack: Absolut Vodka.

JUST NU:
61. Äter du: Ett stort grönt äpple
62. Dricker du: Kaffe med en sukett(kärringvarning på de där suketterna I know)
63. Är du på väg att: Fylla i papper om försäkring, studiebidrag, adressändring och massa annat.
64. Lyssnar du på: På spåret kollar jag, för första gången i mitt liv är jag SUGEN på att åka till Tokyo och JAPAN!
65. Väntar du på: Att förkylningen ska lägga sig, att alla tabletterna ska få mig att känna mig frisk så jag kan ge mig ut ikväll på bio och sushi med k!

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Japp, en värld utan en "Sanna" hade blivit lite färglös dont ya think?=)
67. Vill du gifta dig: Ja, jag hittade min bröllopsklänning i en tidning för typ 8 år sedan haha.
68. Karriär i åtanke: Jag tar det år för år men jag vill arbeta med information/kommunikation samt skriva en bok!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögonen lätt.
70. Kramar eller pussar: En kombo!
71. Kortare eller längre: Långa men inte för långa, jag har ju själv inte så många cm över havet.
72. Yngre eller äldre: Gärna äldre eller varför inte jämngamla?
73. Romantisk eller spontan: Hmm jag är ju inte så spontan så det hade kanske blivit värsta krocken..
74. Snygg mage eller snygga armar: Armar får jag nog välja.
75. Tatueringar eller piercingar: Tattueringar fungerar om det inte är dregen-antal men piercingar nej tack, helst inte.
76. Känslig eller inte: En mix såklart.
77. Ragg eller förhållande: Förhållande men ragg in between them=)
78. Bråkstake eller tveksam: Tveksam, bråkstakar går way way bort.

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling:
Absofuckinlutley
80. Gjort något sjukt spontant: Som jag sa så är jag inte vidare spontan MEN att boka en resa till Paris fyra dagar innan avfärd tyckte jag var enormt spontant från min sida=)
81. Tappat glasögon eller linser: Ett par glasögon, men annars tappar jag vääääldigt sällan saker.
82. Haft sex på första dejten: Åf Cårse.
83. Krossat någons hjärta: Inte vad jag vet.
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja
85. Har du blivit arresterad: Nope.
86. Dissat någon: Ja,har man varit på OZ i Paris så kan man inte INTE dissa.
87. Gråtit när någon dött: Ja självklart
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej, det har inte hänt än=)

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Det går upp och ner men mer nu än jag någonsin gjort innan.
90. Mirakel: Ja, det gör jag faktiskt.
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej lust at first sight, begär at first sight men kärlek? Nej jag tror nog inte det.
92. Himlen: Något finns det säkert däruppe...
93. Tomten: När jag var liten ja.
94. Att kyssas på första dejten: Om dejten var bra så mos def!
95. Änglar: Njaeeee

SVARA ÄRLIGT:
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Hmm förr i tiden var det nog det men jag tror att tiderna förändras så i dagens läge är jag tveksam. Ser jag utifrån mig själv så ja, det tror jag.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Ta bort vänner,familj, att skratta och det en människa behöver för att leva så LÖSGODIS=) Tur att det är lördag idag=)
100. Att posta det här är din 100 sanning: Vad betyder det? Men jag har iaf svarat ärligt=)

Kommentarer
Postat av: annelie

Vad gulligt med dig och din granne =)Krya på dig gumman!

2010-01-09 @ 20:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0