Inställd träning resulterar i mer lön=)

Jag hade tänkte sticka och träna efter jobbet idag och tog mig därför till jobbet tidigt tidigt, men när chefen frågade om jag kunde jobba över då vi har sjukt mycket att göra var det bara att ställa in träning och jag lämnade inte jobbet förrän bortåt halv sju. Så istället blev det hemåt vandra för att betala räkningar och räkna igenom vad jag lägger pengarna på egentligen, är det normalt att spendera 2800:- på mat under en månad, för en person, någon som är klok på vad en bra summa kan vara?

Fick även massa post bland annat massa rabatter på HM vilket gjorde att jag raskt beställde lite saker...men så står det att det är leverans VECKA 11....eeeh what? Det är ju 7 veckor, jag vill ju ha plaggen nu? Vad hände med snabb leverans?

Nåväl, nu är allt betalat för denna månaden så nu ska jag unna mig en shoppingrunda på lördag, parce que je le vaux bien=) och plus för att jag kommer jobba sjukt mycke denna veckan, men det känns bra, visa framfötterna var det ju!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

2800 är a LOT!

Andreas och jag har 2000 tillsammans MAX! Och då är han idrottande man som äter typ allt. Fast å andra sidan är jag ju en grym kock ;)



LÖV!

2010-01-27 @ 12:45:08
URL: http://micela.freshmagazine.se
Postat av: Erik

Jag ligger än så länge på ca 2.600. Men då äter jag lunch ute nästan alla dagar. Tar du med dig mat till jobbet ofta?

2010-01-27 @ 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0