IXUMBA

Är det någon som sett tv-shopreklamen för ZUMBA?

För er som inte gjort det är det en skitlöjlig reklam för ett träningskoncept där man ska dansa med hantlar och vikter för effektivare träning. Det knäppa med reklamen är att personen som säger Zumba säger det som en tysk med extrem betoning på ZUUUUUUUUMBA, tänk er det med tysk brytning, ja ni förstår ju=)

IAF, jag har idag ANMÄLT mig till denna träning! På centralbadet 10 fredagar från den 19 februari. Fast där kallar dem det IXUMBA. Same shit different name säger jag. Men det ska bli himla skoj, perfekt träning för mig, kombinera dans som jag älskar med styrketräning som jag gillar lite mindre=)

Lovely.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Jag laddade ner en sån video och kollade igenom den...rätt så kul faktiskt! Men löjligt såklart.

2010-01-12 @ 18:20:07
Postat av: jenny

gud vad skoj!! =)

2010-01-13 @ 15:39:58
Postat av: Linnéa

allt bra idag? :)

2010-01-13 @ 16:34:18
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Kolla in dom nya t-skjortorna från black book som H&M sammarbetar med. Vad tycker du om dem? :P

2010-01-13 @ 16:42:32
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0