Lista nr 2=)

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Njaa jag har några questionable kontakter där som jag inte har träffat...tror jag.
23. Hur många barn vill du ha: 2, nomore.
24. Har du några husdjur: Dammråttor keep me company
25. Vill du ändra ditt namn: Nej jag gillar Sanna=)
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Då var jag i NYC med tre härliga flickor, vandrade runt i världens bästa stad, starbucks for breakfast, comedy for dinner, lovely birthday!
27. Vilken tid vaknade du idag: 12, usch jag behöver verkligen sömn!
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade Sex and the City
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra?: Jag borde ha tränat mer de senaste veckorna.
30. Senaste gången du träffade din pappa: På flygplatsen innan jag åkte hit.
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Kanske lite kärlek, kanske lite mer kläder i garderoben, kanske ett annat jobb som e lite mer varierande?=)
32. Vad lyssnar du på just nu: SATC
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Japp men det var nog minst 10 år sedan..
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag är trött, att det är kallt ute och att mitt varmvatten tar slut på en minut!

OM DIG:
35. Stjärntecken: Oxen
36. Kille eller tjej: A FAB girl
37. Grundskola: Strandängsskolan i B-town!
38. Gymnasie: Osbeck baby!
39. Högskola: Örebro Universitet
40. Hårfärg: Blond, heläkta=)
41. Långt eller kort: Halvlångt men jobbar på att få det längre
42. Längd: 1.63
43. Vad gillar du gällande dig själv: Att jag gått igenom en enorm förändring under 2009 och jag gillar faktiskt det mesta med mig själv för tillfället, dock hade kanske lite längre ben, lite tjockare hår, lite bättre syn och lite bättre tänder varut trevligt? Sen gillar jag ju såklart min fabulösa personlighet, kna´men?=)
44. Piercings: Hål i öronen.
45. Tattoos: No never
46. Höger eller vänster: Höger, vänstersidan känns handikapppad=)

yeeees, I like lists=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med jens är inte sant, jag hängde ju lite med en vän vid namn jens i örebro och har du garanterat pratat med ;)



miss you babe

nu ska jag jubba!

2010-01-07 @ 07:42:47
URL: http://micela.freshmagazine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0