Next station is Glasgååå!

Glasgow var så sjukt härligt skoj, jag vet inte när jag senast skrattat så mycke! Mina härligaste E och J, helgen var helt underbart perfekt med nyårsfirande, film och spelkväll, utforska Glasgow och Edinburgh samt utgång och dans i Glasgow. Bio och middag på myspysrestaurang, jag är så lyckligt lottad att jag får uppleva så mycket roligt med så underbara vänner!=)

DOCK suger Ryanair på att vara i tid. En och en halv timme försenade dit, en timme försenade hem. På vägen hem var det toalettrören som frusit igen och vi kunde inte flyga innan de fungerade. När de väl kom igång ville de inte riskera att de gick sönder i luften så innan vi lyfte rådde stewarden oss att gå på toa: Go now or forever hold ur pee!
Tyckte jag var extremt roligt haha!

Så har vi nu lagt upp rutten för 2010. Det kommer hända massa saker och stora saker! Jag har lovat mig själv:
Jag har slutat bita på mina naglar och nu när de gelenaglar jag haft börjar trilla av kan jag äntligen ha mina egna och det ska jag fortsätta ha, no more fake nails!
Jag ska börja träna och dansa så att jag får fastare tusch och fina ben=)
Cigaretter ska försvinna ur mitt liv under året. Nu, aldrig en cigg på vardagar, sen kommer även feströkning försvinna och till sluss är jag en rökfri kvinna!
Ett nytt jobb med roligare arbetsuppgifter och mer kosing!
Helt ny garderob!

På flygplatsen spottade jag en söt kille. När jag sen satt på flyget kom han och satte sig bredvid mig. Han sov hela resan. Jag sova hela resan. Men han frågade när vi took off and vi landade vad klockan var. Normalt sett skulle jag ALDRIG våga börja prata med någon sådär på ett flygplan, especially NOT om de var hotta som han. Men där hittade jag ännu ett löfte som jag började med innan klockan slog 12 den 31e. Jag började prata med honom och han var supertrevlig och vi hade en liten mysig konvo fram tills att vi gick av flyget. Hur duktig kände inte jag mig då? Framåt och våglig, jag klappade mig själv på axeln hela den kvällen I tell ya=) Så detta är vad jag ska fixa till under 2010, tror det kan bli bra löften att jobba med, not too high, not too low.

Dags att sova!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0