Nytt liv T - 2 days

Jag läste häromdagen i Metro att det finns en sorts människa som börjar nytt liv varje måndag eller varje månad, som satsar allt och sätter upp datumet som om det vore nytt år eller en stor dag i deras liv. Nå jag hade inte behövt läsa det någonstans för  Well that fo sho is MOI!=)

1 februari är på måndag och jag känner hur hela helgen kommer bli förberedande för att starta ett nytt liv på måndag!
Så på måndag:
- nyttiga och BILLIGA matlådor.
- träna 2-3 ggr i veckan.
- börja på mitt nya jobb.
- ta tag i spanet, kan ju inte bara hålla på och glotta på honom eller hur?=)

Det som mest stört mig under januari är att det varit så förbannat kallt. Det får en att bara vilja stänga sig inne i sin lya, sitta där framför värmefläkten(öppna elden för dem som har det=) och inte göra ett dugg. MEN. Nu är det slut på dessa fasoner, varken bra för knoppen eller kroppen.

Är det sant Cela att du kommer snart? För det är ju så wunderfulisish, jag bokar in mig i din kalender då!=)
Helgen stundar, ikväll blir det AW, imorgon shopping och bio. Simning och styrketräning på söndag med Sofior.
Hur bra helg som helst faktiskt.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Mäster Detektiven

Jag kommer på besök, men vet inte när :)

OCh även om jag inte skulle få plats i din kalender trycker jag mig in i den :)

2010-01-29 @ 09:42:46
URL: http://micela.freshmagazine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0