Sanna and the City

Sushin var delish, Avatar var faktiskt redigt bra, lördagkvällen var underbar. Jag har inhandlat näsdroppar och huvudvärkstabletter finns här. Jag är redo för att bekämpa förkylningen.

Jag har nu sen tisdags sett SATC 1,2,3,4 and 5 och nu känner jag mig som om Stockholm är mitt New York och jag är en mix av dem fyra kvinnor som ger mig ut i Sthlm på dejter, på girls night out och allt som de gör i SATC. Men sen kom jag ju på att allt de gör, gör alla tjejer typ, men bara lite mer i budgetversioner=) Men jag har fun fun fun!

Så nu blir det säsong 6. Sen filmen. Sen kan jag allt jag behöver för att klara mig i dejtingdjungeln och storstadslivet, right?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0