Sista biten av Jan

YES! Äntligen har jag fått svar på varför jag aldrig blir bra på bild med vanliga skitkameror! Tack, nu känns min söndagskväll bra mycket bättre...inte för att den var dålig innan, 2 timmars promenad på djurgården med familjen Äng, därefter bakad potatis med sill(är besatt av sill för tillfället), läst min bok i hett bad och snart är det söndagsfilm. Vill ju se fina Kinneman göra Frank rättvisa men orkar man med värdelöst dåligt hemskt jobbiga Eklund som aldrig borde blivit skådis?

Det börjar bli vardagsmat att se kändisar nu. I fredags såg jag Jane som är/var sportkommentator i svt och idag såg vi Lena Endre med man. Som sagt vardagsmat=)

Ny vecka, fullspäckad, nu kör vi sluss på januari!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0