Skitmorgon

Jag har haft the shitiest morning of them all. Here´s why:

- 26kvm är min lgh. Jag kunde inte för mit liv hitta rullborsten för att borsta av mina kläder. Som jag använde i lördags. Hur kan den försvinna på 2 dagar?
- Tåghelvetet var såklart försenat idag igen.
- Linserna jag beställt från fargadelinser.com gav mig ormögon redo att hypnotisera any mötande sthlmare.
- All snö ger bakkas så tar jag två steg framåt åker jag femton tillbaka. Har de hört talas som att ta bort snön från gator och trottarer?
- Mitt  internet på telefonen fungerar inte.
- Min dator har fönster som hoppar upp en efter en " Ditt itunes slutade att fungera" "Ditt itunes känner inte till iphonen" "Utforskaren slutade fungera" "Din msn fungerar inte" Jag ska nu se mig om efter en mac, helvetes PC alltså.

Ja ni ser ju, Ilandsproblem för mig medan haitierna kämpar för överlevnad. Jag skäms för mina småproblem men ju fler dem är desto större blir vartenda en av dem... Nu ska jag glömma alla problemen för stunden och fokusera på mina jobbkampanjer.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0