Snabba Cash gav mig FILMON=)

Vid två idag åkte jag in för att se snabba cash. När vi står utanför bion går FILMON i BOUNCE förbi!!!!!!!!!!!!!!! Killen jag tycker är snyggast i stan, som jag sett uppträda och suktat efter. Tyvärr kom han bakifrån så jag såg bara profil och ryggtavla MEN jag har väntat på this moment, mums vad han är fin! Åh vad jag gillar att bo här. Amerikanska choklad igår, svenskt idag!=)

Snabba cash....var SJUKT bra, läskig, obehaglig, spännande, och helvetiskt gripande. Jag brukar normalt hinna med tankar på annat under biobesök, fokusera på gottebitarna i påsen och viska med min biovän. Men inte idag. Jag var så inne i filmen hela 120 min, jag älskade den! SE DEN!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr kom han bakifrån? Trodde att det var något som du hade längtat efter:P

Och ja, jag ska se Snabba Cash snart!

2010-01-17 @ 21:23:35
Postat av: Sanna

Hahaha kanske inte första gången but u have a point!=)

SE DEN, ASBRA!

2010-01-17 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0