AIK = Annars Ivrigt Kallade Sveriges mest hatade lag.....kaxiga men fotboll kan dem väl ändå?

Så min kära kusselin flyttar till huvudstaden. ( Jag gör ett litet glädjeskutt i luften och smäller ihop klackarna!) Vi ska bli träningsbuddies! Så fort hon är på plats så är det beach 2010 som är målet. Då har vi 2 månader på oss att träna som galningar innan vi kan sätta oss på uteserveringar och häva i oss de kalorier vi så fint gjort av med under våren. Snajsigt.
Har suttit sedan jag kom hem från jobbet med att översätta en hemsida från engelska till svenska. Jag försöker göra lite sidoprojekt som kan generera lite kunskap samt lite kosing. Så förutom mina två jobb har jag översättningen att sysselsätta mig med. Fritid, who needs it really? =)

Imorgon blir det lektion med min elev, på fredag Shutter Island med Mr Sociala medier AKA Adam och på lördag blir det AIK-match! Jag blev AIK-fan när jag flyttade upp. Bojan spelar ju där. Det var givet. Sveriges mest hatade lag, japp Im a fan, åf kårs!

Det har varit dåligt med kändisspotting denna veckan, räknas fotbollsspelarna på lördag?

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Bra där Sanna, AIK is the shit!

2010-03-18 @ 14:41:51
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0