Ben & Jerry never get old =)

Lördag delight. AIK på TVn (Ja,vi skulle gått och sett dem men nu spara vi pengar till London så då får vi vänta med fotboll), kommit ur ett kallt (ja det var inte skönt med varmt idag, kanske för att det börjar bli varmare ute) bad och god frulle blev det. Kvällen igår blev inte som väntad. Bion var sådär, Shutter Island, now so good och följande event var lite ledsamt.

Dock har jag två nya favoriter:


Superbt god glass, superbt god fryst frukt

Jag funderar på att permanenta mig...är det old school kanske? Dock vill jag jääääättegärna ha lockigt svall i sommar!!
Som Rita Ora, Ja- Zs nya stjärnskott

Lovely, really lovely.

11 dagar till London, yay!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0