Den började dåligt men he made up for it big time.

A - Du ska inte vara avis, jag satt typ i din situation för ett tag sedan och vips så händer det, så du ska se att VIPS så är du där du vill vara, believe me! Njut av där du är idag, det gjorde inte jag och såhär i efterhand kan jag önska att jag "njutit" mer av arbetslösheten haha=)
L - Satte i mig känns lite väl mustigt då det slank ner två bitar haha, men jag är den första att erkänna, har jag tillgång till gotte så spelar det INGEN ROLL vilken tid det är på dygnet=)=)

Veckan är över om en timme. Jag har flängt något så kopiöst dessa dagar och det enda jag mina ben ska göra ikväll är att ta mig från soffan till köket och tillbaka. No more. Hämta krafter inför helgen. Lika fartfylld den som veckan. LOVES IT!

Dejten var över förväntan, very very najs I have to say=)

Have a lovely weekend y´all!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0