He´s a caller, I´m a texter, perfect match I´d say

Då min lya inte har någon spis eller ugn utan då jag bara har två kokplattor (varav en inte fungerar) så fick jag tips av K igår om den här bloggen TIPS och OBOY vad jag ska prova på saker, spännande!

L har åkt hem och helgen har varit fartfylld. Shopping, girltalk, dansande på Berns och nattamat med en Olofströms analyserande snygging på MAX. Idag har jag bara städat, kollat serier och legat raklång i soffan. Just what I needed.
Nästa vecka är minst lika fartfylld och det är inte förrän fredagkväll som det är tomt i kalendern. Busy bee and loving it.

Jag hade kunnat blidblogga men min CPstörda dator krånglar såklart. Om en månad fyller jag år. Då ska jag önska mig en MAC. PCs är djävulens påfund för människor som inte är experter på datorer. I tell ya.

Nu är frågan ftf....ska jag bli rödhårig på torsdag eller inte....


Ja, vi får se på torsdag!

Nu full fokus på Lost, sen slutet på DH.

Ciao


Bilder lånade av Frida Fahrman & Spanbloggen

Kommentarer
Postat av: annelie

Jag röstar på all in på torsdag..med andra ord RÖTT! Kram

2010-03-08 @ 16:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0