In LÖVE

Jag dog lite igår. Var trött efter lång arbetsdag men stannade för AW med SB. En efter en trippade de in. Bland annat en kille som på håll såg helt okej ut. Inget jag tänkte mer på. Sen kom han och satte sig bredvid mig och började snacka med den gruppen jag stod och hängde med.

Vi kom fram till att vi båda gillade RnB och hiphop och att han tyckte jag var ball för jag såg inte alls ut som en sådan tjej. Vi snacka musik och massa annat och jag blev heeeeelt betuttad i denna människa. SÅ inte min typ. Men Så rätt ändå. Med detta sagt betyder inte det att detta ska bli mer än så att vi jobbar för samma företag. Men om han får tummarna ur och mailar mig( fick min mail då vi ska dela spotifylistor (LOVE) så kanske jag tror på mer)

Tänk vad man INTE ska ha en viss typ, det där är ju bara BS! =)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0