Kickstartar våren och aprilmånad!



Jag hade tänkt att april, som för övrigt är årets bästa månad eftersom 1. jag fyller år 2. våren kommer, skulle bli starten på våren med massor av träning, ny garderob och nya projekt! Men igårkväll kände jag att jag ville starta redan nu! Så imorse började jag med att "gå" till jobbet. Iaf första biten som är en promenix på 40 min! Sista biten tog jag bussen annars tar det närmare 2 timmar att gå. Skönt med morgonpromenad!
Vårjackan är framtagen och kastas på inför London på onsdag. Sen måste jag på allvar söka mer jobb, har varit lite slö på den fronten! Garderoben får bli att fixa EFTER London, har lyckats packa så pass bra att jag nog kan få med mig en del hem från den engelska huvudstaden och träningen? Ja den kickstartades ju nu med promenaderna, jag har bytt danskurs från värdelösa Ixumba till spännande västafrikansk dans och kommer köra styrketräning 2 ggr i veckan framöver, Beach 2010 har startat! Kan det faktiskt bli så att Sanna kommer köpa bikini i år för första gången sen jag var 3 år och bikinikropp inte var ett bekymmer ?=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0