Modet på jobbet kan vara tricky ibland :)


Jag försöker experimentera med accessoarer för att göra mina kläder lite roligare. Idag satte jag på en blomma på tröjan. Tyckte det blev supernajs men tog av den innan jag gick till jobbet. Tänkte att Eniro-peepsen inte skulle fatta min tanke =)

Men sen när vi fick besök på eftermiddagen så tänkte jag att det verkar som om man kan ha på sig vad som helst hos oss. Verkligen vad som helst.


Anything goes verkar vara mottot på min arbetsplats =)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag mötte såna kaniner på Karl Johan i Oslo idag också!

2010-03-18 @ 21:30:32
Postat av: Sanna

Erik, d måste vara du va? D e ngn sådan kampanj för norska Eniro =) Du sku haffat en, du kunde vunnit ngt hehe

2010-03-18 @ 21:43:03
Postat av: Emelie

Muhahaha.

2010-03-19 @ 20:08:44
URL: http://missemli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0