Snatch



Om ni inte redan visste det så har jag ju dejtat en kille som är skådespelare. Jodå serru, spelade mot Brad Pitt i Snatch. Eller mot och mot, han hade en betydande roll i samma film som Mr Pitt. Eller betydande och betydande. Han hade en "one liner" och var med 15 sekunder... Kille jag dejtade ser ni i klippet ovan. Det är han som säger " It´s a free country aint it?".

Och ja, han är superkort, han är jude iRL (utan hatt och polisonger dock) och det är nog den enda film han gjort.

Bara så ni vet så dejtade jag honom inte för att han var skådespelare och "känd".

Så ni vet.

=)

Ciao 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pratade vi om detta??? Antingen måste jag bli mindre självupptagen eller så får jag sluta dricka så många öl......



//FG på Eniro

2010-03-09 @ 20:40:33
Postat av: Sanna

Jag tror på en mix av de båda då F, men det glömmer vi för ikväll och kör på lika många öl tycker jag=)

2010-03-10 @ 13:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0