Tänk vad ett samtal kan liva upp vardagen!

Fredags delight. Världens godaste knäcke, lufttorkad skinka och feta ost, mumma!

Världens coolaste människa och nu är jag gryyyymt sugen på lugg!

Såhär ser gymnasieskolan ut på Djursholm. Så såg INTE min gymnasieskola ut. Rikemansbarn for sho.

Nygammal top, me lajki.

Mitt nya halsband som jag fått många komplimanger för. Snajsigt.

Tre personer har under senaste veckan tippat att jag är runt 22-23 år. "Du har ju inte en enda rynka" eller VA? 27, nej det kan du inte mena. Jag myser. Det känns lättare och lättare att ta in att det faktiskt bara är 44 dagar kvar av mitt 26-åriga liv. Så denna veckan har faktiskt varit fylld av komplimanger och trots att jag har sjukt svårt för att ta dem på allvar och ta dem till mig så ska jag faktiskt försöka göra det denna gång :)

Imorgon blir det storstädning delux, verkligen skrubba hela lyan. Rensa garderoben och tvätta. Följt av drinkar och glutta på melodifestivalen. På söndag blir det första långpromenaden på Gärdet utan snö. Ser fram emot det!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0