They say relaxation is the best medecin. Dancing is mine.

Ibland får man bara slappa. Jag kände under eftermiddagen att jag var inte upplagd för inplanerad träning och fika med kompis så jag ställde in allt, åkte hem, lade mig i badet med desperata hemmafruarna, hårinpackning och bara låg där. Efter lite dans här till Beyonce Live är jag som en ny person! Full av liv och riktigt längtar till imornkväll!

Då ska vi fira S födelsedag på BagPipers med drinkar och tårta a la BP. Innan dess ska jag på föreläsning om kropp och hälsa! På torsdag blir det en annan föreläsning " Bli modigare i din vardag". Man får passa på när tillfällen bjuds! Därför ska jag även gå på ett, håll i er nu, SURDEGSevent på måndag. Min käre A håller i det, så det ska bli spännande!

Onsdag kommer bli lovely. Göran Gillinger brukar hänga på BP, får se om jag ser honom imorgon, ni minns väl honom?



Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad är de här med surdeg? Jag läste någonstans att det var trendigt med surdeg hemma? Hur kan de vara trendigt?

2010-03-24 @ 09:42:10
URL: http://missemli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0