Livet går alldeles för fort, jag hinner baske mig inte med.

Jag känner mig inte redo med denna helgen. Jag hade behövt en dag till känns det som. Det beror nog på att jag sov bort halva söndagen och sen spenderade resterande tiden på IKEA shoppandes alldeles för mycke saker. Dock har det varit en superb helg! Fika med A på lördagen följt av världens bästa drink (hallonkola) på Morfar Ginkos (nytt favvishak på söder) och East på Stureplan med K och T. Jag körde på leopard i helgen, kändes rätt för humöret (läs förra inlägget)

East var najs, dock inte så bra som jag trott kanske men hemåt vandrade vi runt femsnåret. Deluxlång kväll.

Lägenheten har fått lite fler prylar bland annat en tavla och ljus. Desförrinnan inhandlade jag ljushållare på hemtex och världens finaste kudde på Bolagret


Sen köpte jag även en fotoram som jag nu ska fylla med kort...mitt mission för denna veckan.



Denna veckan är också fylld av aktiviteter och endast fredagkväll är öppen. Men jag ser fram emot en slapparfredag i mitt eget sällis, folk träffar jag ju konstant 12 timmar om dygnet haha.

Vecka 11 here we go!

Ciao

Ps. Såg ännu en bloggare på stan igår. Herreminje vad de retuscherar sig!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

"sova" bort halva Söndagen. Jasså jaha du. Whatever you say....

2010-03-15 @ 09:03:27
URL: http://missemli.blogspot.com/
Postat av: Sanna

Hahaha fast resultatet var ju att jag sov bort söndagen, sen vad jag gjorde lördagnatt förtäljer ju inte historien. Nattklubbarna har faktiskt öppet te fem här vettu =)=)

2010-03-15 @ 14:17:49
URL: http://zansi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0