Tre uberdåliga filmer och klockan fem skulle den fjärde börja, nej då var det bara att kasta in handduken.

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? Mörk och vältränad brukar vara det jag gillar men jag försöker thinka outside the box nowadays!

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Ja

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Min ääääälskade dator =)

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Ismannen, sugig film från 1984.

5. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ima texter!

6. Vilken är din favoritplats?
I Paris mår jag alltid förträffligt.

7. Vilken plats föredrar du minst?
Tandläkaren!

8. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Frankrike eller Kanada.

9. Hur stor är din säng?
Big enough for me.

10. Tycker du om kinamat? Jodå men sushi, godis och massa annat är ju godare.

11. Tycker du om kaffe? Sover Dolly Parton på rygg?

12. Vad dricker du helst till frukost? Se ovan

13. Kan du några andra språk än svenska? But ÅF KÅRS!

14. Har du någonsin åkt ambulans? NÄPP

15. Vad spenderar du helst pengar på? Resor!

16. Är du cool? Cool på mitt eget vis =)

17. Vem är den roligaste människan du känner? Alla mina vänner är roliga på sitt eget vis men ska jag säga en så får nog MR San Diego ta första platsen, vrida mig av skratt gör jag ofta i hans sällis =)

18. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mitt hjärta och nagellacket på naglarna

19. Kan du byta olja på bilen? Byta vadå?..................=)

20. Dansar du i bilen? All the friggin time!

21. Har du någon tatuering?
Nej och kommer aldrig skaffa!

22. Gillar du någon just nu? Nej, nope, not at all!

23. Vad ska du göra ikväll? Fortsätta med min översättning av hemsida PUST PUSSSSSSSSST

24. Har du några syskon?
Japp en uberkaxig men underbar broscha!

25. Hur mycket pengar har du på din mobil?
Hur mycket jag vill såklart =)

Dagens lista, jag älskar listor haha. Nu blir det Hitlåtens historia, Lost och översättning. Solen var här igår, idag snöar det som om himlen var öppen. Ser fram emot veckan, massa saker inplanerade!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0