Haven´t u heard? There seems to be missing a... u know?

Dags att långsamt packa ihop mig och ta K under armen och åka mot centralen. Jädrar vad det ska bli roligt att komma iväg, verkligen lovely! Ikväll spelar Arsenal - Barcelona och London kommer vara fullt av härliga (??) fotbollsfans. Vi ska dricka öl (nja inte jag då) och kolla matchen. Medans de dricker öl ska jag spana in en lämplig engelsman att diskutera fotbolll med. En som inte får dille och bankar på mig när jag berättar att jag är Barcelona-fan och att jag tycker att man nästan kan säga att Barca är ett svenskt lag iom Zlatan.

Sen ska det shoppas, ni fattar inte hur mycket plats jag har i min väska, så här ska det shoppas! Kanske man ska starta ett hur-man-packar-bäst-företag... Jag har köpt skyhöga skor som jag ska stylta rundor i på gatorna och bara se sådär FAB ut. Delish.

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det EEEEEEEEERRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIKs födelsedag!



Därför tillägnar jag honom detta klipp så han får sig ett gott skratt på sin födelsedag, CONGRATZ Erik, visst var jag först att gratulera?

Londonviderci!

 


Kommentarer
Postat av: Erik

Skrattet kom inte förrän idag, men det var gott! Tack Sanna:)

2010-04-03 @ 19:15:00
Postat av: Jenny

Bilder in here? :)

2010-04-04 @ 19:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0