Virrepanna

Herreminje vad jag är förvirrad och uppe i varv! Igår gick jag helt åt fel håll på väg mot jobb numero dos, hoppade av en station för tidigt på väg hem och slängde gymsaker i sopnedkastet. Imorse hoppade jag på tåget...som visade sig gå åt helt fel håll än dit jag skulle. När jag ställer frågor till folk tänker jag redan på annat när de svarar och matlådorna som jag kastar ihop ser ut som om fem personer stoppat i fem olika saker, not matching at all. CONFUCKINFUSED.

Det faktum att jag har massor av saker att göra är säkert en bidragande faktor, jag far och flänger än hit än dit och kalendern är överhopad av aktiviteter. Jag kan inte ens planera in ett bio-besök med K förrän om 2 veckor. Galet.
MEN, jag klagar inte, det är ju hur kul som helst att verkligen leva varje dag och få ut det mesta av dagarna!

Ikväll har jag inte mer än träning med jobbkollegsen och hämta paket & tvättid att passa så ikväll ska jag VARVA NER. Imorn kommer det bli häng med Jensan och sen kommer Lottis till helgen. Lovelish!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0