Älteri ältera

Jag är en expert på att älta saker som varit och typ tänka " men varför gjorde jag så eller varför gjorde jag inte så"!
Som t ex när min söta bartender försökte krama mig, grämer mig än idag att jag inte tog tillfället. Eller att jag inte gick till baren när vi var i Kanada och min Italian boy hade varit där FÖR EN GÅNGS SKULL. Eller varför hade jag inte sminkat mig den dagen när jag träffade den och den människan. Små skitsaker som hade gjort min huvudbry en tjänst om de bara försvann efter att jag konstaterat att ok I fucked that up, movin on...

Frågan är om man någonsin kan lära sig eller typ bara sluta älta sådant, men det kanske är en vana som alla andra saker man gör?

Jag önskar ibland att jag kunde beskriva de otroligt roliga karaktärerna här på jobbet, den ena knäpproligare än den andra,det får bli när jag börjar nästa jobb, då hängs de alla ut i bloggen mohahaha=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0