Britney Spears

Har haft en Britney Spears-dag idag på Spotify och suttit och reminissat över hur galen jag var i denna människa. Hur jag kunde alla danssteg till alla låtar, ville se ut som hon, vara som hon och att jag faktiskt tänkte ibland hur bra polers vi skulle kunna bli, om hon bara själv insåg det:P Från det att hon slog igenom så har jag varit ett fan. Fram tills typ när hon blev litta smågalen. Jag vet inte varför jag övergav BS-båten men någonstans tror jag att jag inte kunde relatera till henne längre, eller något sådant. Jag har ju hittat en ny person som jag plirar lite extra på och som inspirerar mig istället. Vi vet ju alla vem det är. Anywhoo, har lyssnat igenom alla album och alla mina favoritlåtar med Brittan idag och ser mig själv anno 2000 när jag med hopprep, kalasbyxor på huvudet(skulle föreställa hår i tofsar, hey u gotta be creative right) och magtröja stod och hoppade till OOPS I did it again. Det var tider det.





Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0