Die son scheint, yes it does!

Jag som hade tänkt logga in för att säga att jag ska ta en bloggpaus, att jag inte har någon motivation att skriva längre. Så ser jag en kommentar från Jkpg-areat och att det var många som läst igår så då fick jag ny energi!=)
Har idag varit på en intervju till, det ser lovande ut men säg ngn gång när det inte gjort det och sen vips sitter man på en ny intervju för ett annat jobb...Men jag är positiv, d måste man la vara eller hur =)

Igår tog jag en två timmars promenix på djurgården, jag måste ju bara säga det, jag älskar min del av Sthlm, kunde inte bo bättre, kunde inte trivas mer, delux!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Freds

Sluta blogga? Fast näh, det går ju inte. (Ramaskri!!!) Vad ska jag då göra på jobbet? ;) Fast allvarligt, den ÄR SÅ KUL att läsa. Nå, så vad ska till för att du ska fortsätta? Fler kommentarer? Ett glassogram? En muskulös man med med en bunt röda rosor å en flarra champa under armen? I do anything...almost...or...ehhh... Keep on the good work, Its one of the things that make my day :)

2010-05-18 @ 14:45:39
Postat av: Anonym

gärdet is the shit! men du ska inte handla på ICA, båda Ica Gärdet är dyrast i hela stan ;)



LOVE

2010-05-18 @ 20:20:24
URL: http://micela.freshmagazine.se
Postat av: Sanna

Freds: Din underbart fina kommentar gör att jag fortsätter, vad gulligt av dig =)=)

Micela: JAG VET, jäklarns att d ska vara dyrast där, d e ju så nääääära=)

2010-05-18 @ 22:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0