Done 6 months, bring on the next 6!

Idag är det exakt 6 månader sedan jag flyttade till Stockholm, 6 av de bästa månaderna i mitt liv skulle jag vilja säga! Egen lya, nya vänner, lärt känna ny stad, och hittat på en massa massa saker, söta pojkar än här och än där, några flörtar, ett kortis äventyr med en pöjk och fler hoppas jag på hehe. I love it here!

Med våren har jag fått känslor för rosa. Jag har rosa krukor på balkongen, rosa kuddar och sängkläder, läsa rosa bok och rosa filt i soffan, rosa ljus på bordet. Ima Pink Lady helt enkelt!


Sen har jag upptäckt att mitt hår blitt så långt att jag kan lägga det på sidan, dagens roligaste upptäckt =)=)=)


Nu kör vi på sex nya månader i Stockholm, hoppas de blir minst lika bra som dessa som varit!

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Hihi...älskar din upptäckt om ditt år. Kram kram

2010-05-18 @ 10:47:44
Postat av: Sanna

Haha ja sådana små upptäckter förgyller ens vardag =)

2010-05-18 @ 13:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0