EMELIES B-DAY!!!!


Idag fyller min älskade Emelie Pemelie Pyret år!!!! Hade jag varit inom en okej milsradie hade jag bakat denna Sponge Bob tårta åt henne och åkt över med den, nur får det räcka med en bild på en, GRATTIS MY DARRRLIN! =)

Helgen har varit superb, varit trött och stressad så lördagen spenderade jag sovandes, typ hela dagen. Och tittade på min favorittyp av filmer, och det var tur att jag sov ut för söndagen sprakade igång med fotboll på Råsunda följt av lång promenad med gärdet-paret och sen pimpandes av min balkong med mina ladies, därefter gjordes planer på balkongen, sittandes på mina nya möbler, med lyktan och den ännu inte fyllda blomlådan.

Nu kickar maj igång och vädret är underbart. Promenaden till bussen imorse var underbar och jag har kommit fram till lite fler saker som jag ska se till att ordna, göra och inte göra.
Hade ett litet sammanbrott igår över en galet blinkande MSN, ett ständigt inloggandepå FB, samhällets krav och mina egna krav på livet så därför tänker jag nu ta en MSN/andra chats-fri vecka, dra ner på bloggarna och fokusera på
1. Söka jobb
2. Mina översättningsjobb/bok
3. Komma igång på allvar med träning
4. Slänga saker jag har liggandes i lgh och som ligger där "för jag orkar inte ta dem till soptunnan"

Ny månad, nya sätt....vilket betyder att jag behöver en ny kalender, jag ääälskar nya kalendrar! =)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Naaw. Tack så mycket söta du=)

2010-05-04 @ 09:01:31
URL: http://missemli.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Jag kommenterade ju innan? den försvann kanske i cyberspace.hehe Tack för gratulationen=)

2010-05-04 @ 12:29:23
URL: http://missemli.blogspot.com/
Postat av: Sanna

I see the comment =)

2010-05-05 @ 07:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0