First class is the way to go

Nej Anette, det är ju onsdag? Sov du lite länge i söndags kanske? =) Hihi nejdå du har rätt men vi sa på jobbet att det är som att komma till jobbet en onsdagseftermiddag då det är kortisvecka =) So ur right verrrrry right! =)

Nästa helg kommer min kära mamma på besök. Min käre far o käre bror säger alltid att man ska unna sig saker här i livet, har man råd eller tid eller önskan så ska man unna sig, man lever bara en gång.
http://www.elite.se/sv/hotell/stockholm/plaza
 så mamma bokade in oss på detta hotell, första klassigt hotell.

Här sparas inte på krutet, det blir alltså hotellfrukost delux, sköööna sängar, gångavstånd till aaaaalllllttttt, badkar (har jag visserligen hemma) och fler tv-kanaler, lovelish! Det är gott att leva ibland! Ganska mysigt att bo på hotell i sin hemstad.

Idag är det premiär för min cykel, hemåt ska den rulla idag efter jobbet, ska bli snajsigt, men läser ni imorn om död cyklist i trafiken i Stockholm så kan ni ju åtminstone skicka en blomma att lägga på min kista, nej usch vad hemskt det lät, kanske ska leda cykeln hem ändå...

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0