Hektiskt, härligt, hällregn, Hamréns första vinst!

Hektisk och underbar dag!

Först var det karusileller på Grönan

Direkt iväg på Sverige - Bosnien...

..eller Bosnien - Sverige ska jag kanske säga, vi var max 2000 svenskar och 20 000 bosnier. Stämningen var på topp hos alla men grusades när svenskarna öste in fyra mål.
Precis innan Martin Olsson kom in på plan sa jag till alla som ville lyssna att nu kommer snart Olsson, då jäklar!
Vad gör mannen? Går in och gör två pytsar. Maj god vad jag borde jobba med sport alltså. Karin tyckte att det var fantastiskt med menlösa saker som jag har i mitt huvud, som namnet på alla spelare t ex, så jag borde ju använda mig av all denna menlösa kunskap right?? Kicka Jihde, ersätt med MOI!

Nu blir det denna mannens visa ord och tidig sängdags!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0