Ibland är man bara nöjd med livet utan att egentligen veta varför...

Dessa lediga dagar har varit superba. Jag har äntligen fått sova längre än sex, kanske sömnproblemen vänt? Jag har varit på IKEA och handlat mucho fina saker, sett bra filmer, myst på Js nya balkong, tagit promenader hit och dit och har FTF hela helgen framför mig, delux!

FYI
- Private Practice & Desperate Housewives är värsta bästa serierna just nu, inga andra slår dem, inte ens Lost!
- Bloggvärlden är för jäkla najs, krig, smutskastning och hyllningar, a world of its own haha
- Lobbning för att Mat-Jenny återuppstår, come back girl!
- Halva maj har gått, sommaren är snart här och jag tror att detta blir värsta bästa sommaren, no doubt.

Med dessa tankar ska jag avsluta kvällen, ny härlig lördag, nyhetsmorgon, frulle, kaffe och solsken är lovat!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0