Lördad loveliness samt sömn en masse


Slocknade redan klockan elva igår och vaknade vid sex, men gick inte upp förrän 9. Jag måste sova denna helgen. Typ massor. Jag vill vara sådär sprudlande pigg och bara hoppa på saker som folk vill göra, inte tänka tankar som att jag "hellre hänger i soffan än gör detta". Så sova sova sova-helg är detta samt att jag ska ta tag i mitt sockerberoende (tror jag har det iaf) Nyttig och stärkande frukost delux.
Men innan jag somnade fick jag mig en vacker syn när solen lös över grannhuset och färgade det smått rosa. Hade gärna suttit ute på balkongen och tittat men det var för kallt. Annat var det i söndags när mina flickor pimpade balkongen, då såg det ut såhär:

Ääääääälskar min balkong nowadays!
Idag har jag sökt lite jobb och ska snart rensa garderob och städa lyan delux. Skön och lugn lördag, precis som jag vill ha det.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0