Maj har än så länge visat sig vara en förträfflig månad!


Jag längtar faktiskt riktigt mycket till nästa helg. Att få styra kosan till ett härligt hotell med allt vad det innebär, strosa runt i affärer med maman, fika på kaféer och prata en massa med en person som är mig så himla nära, tänk att jag fick så bra föräldrar ändå, u gotta love it. Semesterweekend i min egen hemstad, wonderful!

Sen några månader tillbaka har mina priosar helt ändrats. Jag värdesätter andra saker, tycker lite andra saker är mer roliga än vad gjorde förr, kanske jag verkligen börja växa in i mina 27 år?
Jag vill hellre dricka vin på någons balkong än shaka ass på dansgolv
Jag vill hellre åka på SPA-helg än shoppingweekend
Jag vill hellre åka till Afrika än NYC
Jag vill hellre vara kär än fri (dock går det väldigt upp och ner med tanke på killarna som jag stöter på hehe)

Solen skiner och det är varmt varmt ute, J väntas anlända any time now och en promenad runt Djurgården väntar, jag mår förträffligt =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0