Major problems såhär på kvällskvisten.


Nä fy fan för att dela tvättmaskiner med hela huset. Någon hade strukit mina tvättider de dagar jag skrivit upp mig så jag har inte fått tvätta på TVÅ veckor!! Äntligen hade jag tvättid som jag vaktat och vaktat genom att kika på tvättlistan varje morgon och varje kväll. Skulle ner och kika en sista gång ikväll och då står det en ny lapp på dörren:
Det är stopp i avloppet, det går inte att tvätta!

ARE U FUCKIN KIDDING ME??? Jag går alltså in på tredje veckan utan att ha tvättat, disturbing as a M-F...

Ett annat problem jag har är att jag inte kan hitta min party-gen, måste ha förlagt den någonstans...känner inte för att gå ut när helgen väl kommer. Normalt är vi ute så ofta i veckorna på AWs och dylikt att när helgen väl kommer ser min soffa så inbjudande ut...men så kan vi ju ej ha det, det är varmt och härligt, klart man måste ut! Jag ger mig själv denna helg och nästa helg då mamsingen är här, sen blir det partaj delux!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0