Missiones con questa mio

Såg världens bästa,mysigaste,underbaraste, heart-clenching film igår. Jag och J tog filmkväll efter en shoppingrunda i Kista Galleria. Jag VET att resten av världen INTE kommer tycka om filmen, kommer inte förstå filmens magik eller bigness, därför är det ingen idé att jag rekommenderar den =) Men jag njöööt så av den, jag vet nu vilka mina två favoritfilmer är, såg båda i helgen!

Ikväll bär det av till Norra Brunn för Stand up, Johan Glans är the man som ska få mig att skratta litta!
Sen har jag två missions denna veckan : Få hem cykeln och cykelkorgen från jobbet (ännu inte invigt cykeln) och köpa träningskort och börja träna, vårruset om mindre än en månad och jag ska vara ärlig, jag har typ inte tränat ett jota sen februari, I suck big time, I tell ya. Nu är snart sommaren här, semesterresa hägrar och bikinis, ähum NO WAY! =)

Så nu kör vi igång, pepp uppskattas =)

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Vad sägs om att vi (var och en på sitt håll visserligen) kör en hälsomånad ihop..? Kram

2010-05-06 @ 17:25:18
Postat av: Sanna

BRA idé Annelie! Vi kan ju lägga upp strategin på måndag!! =)

2010-05-07 @ 07:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0