Monday morning may morning

Godmorgon!
Det är redan onsdag efter lunch och bara 2,5 dagar kvar av jobbeveckan, så skönt! Ska bli redigt najs med lång skön ledig vecka på fyra dagar. Och kortisveckan har börjat bra med supersnabb promenix imorse till bussen, fåglarna kvittrade och jag lämnade redan min lya vid fem över sex, morgonstund har indeed guld i mund. Har gått och funderat på en resa som jag skulle vilja göra. Inte långt alls, bara några dagar men till en av del mitt favoritland La France. Frågan är ju nu om man kan med att resa själv? Eller ses man då som en av de misslyckade singlarna som man läser om i alla chick-lit böckerna? =) Detta tåls iaf att fundera på, så fall bär det av i början av juli eller i september.

Igår kom jag så äntligen igång med träning, gång/spring på gärdet i en timme, najs! Nu kan det bara bli bättre!
Ikväll är det middag med gamla Örebroare som gäller, fun fun fun!

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Men är det inte måndag?

2010-05-10 @ 21:35:43
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0